Telefon: 041 926 553
E-pošta: info@zipis.si
Pomen zadovoljnih, zavzetih in srečnih zaposlenih, je v porastu. V Sloveniji podjetja in organizacije šele v zadnjih nekaj letih odkrivajo kakšen učinek ima strateško ravnanje z zaposlenimi in se vse bolj zavedajo, da ima kader ki je prepuščen sam sebi, brez podpore, motivacije, nezmožnosti izražanja v ne inovativnem okolju, znatne posledice na dolgoročni uspeh in razvoj. Resnično pomembno je skrbeti za dobro počutje. Učinki se kažejo v povečani motiviranosti, zavzetosti in poslovnih rezultatih.
Po podatkih statističnega urada je v Sloveniji s svojim trenutnim delom zelo zadovoljnih le 50,3 % samozaposlenih in 51,8 % zaposlenih. Ste tudi vi eden izmed teh? Zaradi bolezni, povezanih s psihofizičnimi izzivi na delovnem mestu, pa v Sloveniji izgubimo 10 milijonov delovnih dni na leto, kar pomeni okoli 1,7 milijarde evrov letno. Nepredstavljivo kajne?
Eden od dejavnikov, ki lahko vplivajo na izboljšanje stanja, je sistemska umestitev managerja za srečo. Menedžerjev za srečo je za enkrat pri nas le peščica, čeprav gre za poklic, ki je v globalnem merilu med najbolj iskanimi v 21. stoletju. Standardni naziv ali opis delovnega mesta je zaenkrat še v nastajanju.
Kdo oz. kakšen je manager za srečo?
Manager za srečo pri delu je oseba, ki je pozitivno naravnan, zavzet in srečen. Nekdo, ki izžareva energijo, širi pozitivno naravnost tudi pri sodelavcih, je empatičen, odprt in lahko bi rekli občuti strast do svojega poslanstva. Sliši in zna prisluhniti! Je prilagodljiv, čuječ. Zaposleni oziroma sodelavci pa se v njegovi bližini počutijo prijetno tako pri samem delu kot tudi neformalnih druženjih. Samo takšna oseba lahko s svojimi sposobnosti, znanjem in strastjo pomaga ustvarjati srečno podjetje in zaposlene, ki ga sestavljajo ter »iz zaposlenih izvleči najboljšo izvedbo samega sebe«, ne le drugotno izvedbo nekoga drugega.
Ste opazili, da nismo omenili formalne izobrazbe? Končno smo »oblikovali« poklic, kjer le-ta niti ni tako pomembna, veliko bolj so pomembne ostale lastnosti – človek!
Kaj Chief Happiness Officer ali manager za srečo pravzaprav počne? Kaj so njegove glavne naloge?
Skrbi za sistem stalnega izboljševanja – preverja stanje in gradi zadovoljstvo posameznika pri njegovem delu ter išče optimalne oblike v vsaki organizaciji, enoti in skupini zaposlenih za povečanje njihove delovne učinkovitost. Poslanstvo oziroma temeljni cilj je seveda ustvariti prijetno delovno okolje, prilagojeno za vsakega sodelavca. Vzvodi zadovoljstva, sreče se glede na posameznika seveda razlikujejo, vseeno pa ostajajo neki temelji, strategija organizacije.
Lahko bi rekli, da ima zelo pomembno vlogo v organizaciji, umeščen oziroma neposredno povezan mora biti z najvišjim vodstvom in vsekakor usklajen s celostnim sistemom izboljšav.
Torej, gre za poklic, ki ima poslanstvo »hraniti in navdihovati človeškega duha« !
Pogosto pozabimo, da delovanje o katerem razmišljamo že vsebuje seme njegovega izida!
KONTAKT
Zavod ZIPIS
Ulica Hermana Potočnika 41, 1000 Ljubljana
Telefon: 041 926 553
E-pošta: info@zipis.si
Zavod ZIPIS, avtorske pravice pridržane
Izdelava spletnih strani:Izdelava spletnih strani - Spletna postaja
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.